EL COMIAT DEL CARLES - PALMA DE MALLORCA - 10 AL 13 DE MAIG DE 2013

Aquest comiat de solter va tenir la particularitat de que el lloc era una sorpresa per mi. Simplement vam quedar en els dies en que ens anava bé i li van enviar els bitllets d'avió a l'Eva, que va guardar el secret molt bé. Tant, que a l'hora de fer la maleta no tenia ni idea de quina roba dur. El divendres a primera hora de la tarda em va acompanyar a l'aeroport i llavors em vaig assabentar de que anava a Palma de Mallorca.

Un cop allà ens vam trobar tots a l'aeroport: Natio de Bilbao, Anibal de La Rioja, Jonas de les Canàries, Santi de Madrid i jo de Catalunya. L'Igor, de València, acabava d'arribar a Palma d'una setmana de regates però encara tenia un sopar amb la gent dels velers i es reuniria amb nosaltres l'endemà. Vam anar en bus als apartaments Gomila Park que havien reservat i ens vam instal·lar a les dues habitacions.

Després vam anar a sopar a una hamburgueseria que estava molt bé i vam fer un pre-escalfament per la festa de demà donant una volta per diversos locals del passeig marítim.

El matí de dissabte l'Igor va venir als apartaments i vam esmorzar tots junts al bar de la cantonada. A mig matí vam pujar al terrat dels apartaments on hi havia una piscina i una terrasseta on es podia dinar. Aquell dia van fer una paella força correcte. Després vam fer una partida de mus per recordar vells temps a Karlsruhe (sí, jo vaig aprendre a jugar allà) mentre alguns agafaven forces per la festa de la nit.

A última hora de la tarda va arribar el moment clàssic de disfressar a l'homenatjat. Per aquesta ocasió van triar un vestit de "faralaes" que van trobar al xino de la cantonada del davant. El problema és que el primer que van dur era per nenes de 14 anys, i evidentment no m'entrava ni de conya. El van poder anar a canviar per un de més gran i llavors sí que vaig quedar guapo, amb "peineta" i tot. Em sembla a mi que no es veu gaire sovint a una folclòrica amb un drac tatuat a cada braç!

L'altre moment clàssic és el repartiment d'invitacions pel casament. Un cop llestos, vam anar a fer una primera copa a l'hamburgueseria d'ahir.

El sopar era part d'un paquet que havien contractat amb tot inclòs. Al restaurant ens van portar a una sala on estàvem sols, i vam sopar força bé. Després del sopar va venir l'inevitable show eròtic, però com és habitual en aquest tipus d'espectacles no ens van permetre fer fotos.

Un cop refets, el noi organitzador ens va dur amb la seva pròpia furgoneta a la discoteca on havíem de continuar la festa. Alguns van resistir millor que altres. Entre les 6 i les 7 del matí vam tornar als apartaments en dos taxis.

Pel matí següent (bé, ja era mig dia quan ens vam llevar), vam anar a fer una volteta cultural per Palma, que no es digui que només hi vam anar per la festa... Vam començar pel port on vam veure el Bavaria 46 amb el que l'Igor havia fet les regates, i vam continuar per la catedral i el casc antic.

Per sopar aquella nit vam anar a un bufet lliure xino-japonès. Per la nit vam fer un altre volteta molt light pels locals del passeig marítim.

Dilluns al matí ens vam llevar amb molta calma, vam esmorzar, ens vam acomiadar dels apartaments Gomila Park i vam anar a l'aeroport en bus, on cadascú va agafar l'avió per tornar a casa seva.